Arpád Érsek by nemal čakať na zajtrajšie odvolávanie v NR SR, ale mal by odstúpiť dnes sám.

Arpád Érsek

Bratislava 3.4.2019 – Pri nástupe ministra do funkcie som ocenil jeho dvojročné skúsenosti v rezorte, no vyjadril som obavu, či bude ministrom pre celé Slovensko alebo len pre juh Slovenska. Bohužiaľ moje obavy sa naplnili. Máme dvojjazyčné názvy železničných staníc, pripravuje  sa most ponad Ipeľ. Ale viazne príprava úsekov R3 a R4 na severe Slovenska. Programové vyhlásenie vlády napĺňa na 10%. Dnes je jasné, že diaľnica D1 do Košíc nebude dokončená nielen do roku 2020, ale ani do roku 2026!  Dôvodom je neskoro  riešená situácia tunela Višňové, ako aj  obchvat Ružomberka (tzv. Tunel Čebrať),  meškajúca príprava stavby  D1 Turany – Hubová. Navyše Slovenskej republike hrozí blamáž pri obchvate Bratislavy D4, R7.  Dnes je jasné, že ministerstvo dopravy nepredloží do NR SR „veľkú novelu stavebného zákona“! Dnes je jasné, že ministerstvo dopravy nevyrieši verejnú dopravu a nevznikne „Dopravná autorita“!

Na základe stavu v akom sa dnes rezort dopravy a jeho štátne spoločnosti (NDS a.s., ŽSR a.s….) nachádzajú, by minister Arpád Ersék nemal čakať na zajtrajšie odvolávanie v NR SR, ale mal by odstúpiť dnes sám.

Ondrej  Matej
predseda strany DOPRAVA

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin